2014-04-22 |00:26:00 | Kategori:Blogawards/Tävlingar & Priser

BlogAwards 2014 !!! ^.^

Nu är det dags att rösta på era favorit bloggar som ni nominerade :)
Man kan rösta bara på en blogg i varje kategori varje dag fram till 25/4-26/5
Jag ska vara bortrest från 18/4-25/4 och om jag hinner gå in på datan den 25 så kommer vinnarna utsees då annars får det bli den 26 :)
Så jag har kollat mellan alla nomineringar och det blev 2st kategorier ''Bästa Fansite Om En Kändis/Grupp'' & ''Bästa Fansite Om En Serie/Film'' Det blev ju bara 2st så jag tänkte ha då en till kategori som heter ''Bästa Fansite Design'' där jag lottar ut 5 bloggar från de andra kategorierna som ska tävla om ''Bästa Fansite Design'' också :) hoppas ni fattar.
 
Här kan ni rösta:
''Bäst Fansite Design''
  
 
''Bästa Fansite Om En Kändis/Grupp''
  
 
''Bästa Fansite Om En Serie/Film''
  
 
 
 
Så nu har ni era kategorier :) och nu blir det bara att rösta <3 Glöm inte att man kan rösta fram till den 25/4-26/4
 
//Kram,Andreea
Lycka till !!! Med alla era bloggar <3

c Name:

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment: